Dilluns, 28 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Esports
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

El Reus supera l'Amposta però acaba segon

Una rematada d'Ortega en un córner (65') va sentenciar un rival valent

Els roig-i-negres tanquen la lliga invictes a casa i amb el seu rècord de punts

Manolo González i Yuri es disputen una pilota dividida, en l'enfrontament d'ahir. Foto: JOSÉ CARLOS LEÓN.
Santi Castillejo
TÈCNIC DEL REUS
«Els registres que hem assolit amb aquesta victòria em fan estar molt orgullós dels meus jugadors. Hem fet el rècord de punts però enguany l'Hospitalet ha estat més fort»
«L'equip arriba molt bé i amb confiança a la fase d'ascens. Ens en sortim bé en partits oberts o tancats com els d'avui [per ahir]»
Franc Artiga
TÈCNIC DE L'AMPOSTA
«La imatge de l'equip ha estat immillorable tot i la derrota. En 90 minuts hem resumit la temporada: hem estat un equip valent i que aposta pel bon joc»
«He agraït als jugadors la seva gran implicació»
83
punts
ha sumat el Reus, que ha fet el rècord històric del club.

El Reus va culminar ahir la seva millor temporada a la tercera divisió –amb 83 punts ha assolit el rècord històric– sense el premi gros: el del campionat. La victòria que va aconseguir ahir contra un Amposta valent va ser insuficient, ja que, com es preveia, l'Hospi no va fallar a Castelldefels. Això sí, tot i acabar en la segona posició els pupils de Santi Castillejo van demostrar, com han fet tot el curs, que són un equip fiable, capaç d'adaptar-se a tot tipus de partits i de rivals. Arriben, doncs, a la fase d'ascens en unes condicions immillorables per superar amb èxit els reptes que se li vagin plantejant en el tram més determinant de la temporada.

El partit d'ahir, com molts d'altres, sobretot en la segona volta, va ser com el dia: gris. I això que l'inici feia preveure que seria una tarda mogudeta. Els roig-i-negres van disposar de quatre bones ocasions per avançar-se –la més clara, una rematada de cap de Manolo González (15') que va marxar arran el pal–, mentre que l'Amposta, una conjunt desacomplexat que gaudeix i fa gaudir jugant a futbol, va donar un parell d'ensurts a Moragón, sobretot Miguel.

Malauradament, a partir del minut 20, les imprecisions van impedir que cap dels dos equips inquietés la porteria contrària. Potser el Reus s'hi va apropar més, però li va faltar la inspiració suficient per trencar l'última línia i fer treballar Contreras. Així, el marcador reflectia en el descans el mateix resultat amb el qual havia començat el partit.

Després de la represa no va canviar gaire res, tot i que arran d'un xut de Miguel (60') que va blocar Moragón, es va començar a veure alguna ocasió. De fet, el Reus va acaparar les dues següents i va trobar el premi. Primer va avisar Álvaro amb un xut que Víctor va refusar a córner i, en el seu servei, Ortega va avançar els de casa, rematant impecablement amb el cap la centrada mil·limètrica de Pallarès (65').

El resultat era curt, però els de Santi Castillejo han demostrat aquesta temporada que en contextos com el d'ahir se senten còmodes. Són sòlids en defensa i concedeixen poques opcions als rivals. Això, però, no significa que l'Amposta no s'aproximés a l'àrea roig-i-negra. De fet, un Miguel ahir omnipresent va tenir una ocasió immillorable per avançar el conjunt del Montsià (70') després de rebre sol davant Moragón. L'atacant, però, va xutar massa fluix i centrat i el porter del Reus va blocar sense problemes. A partir de llavors, ben poca cosa més. El Reus va mostar la seva solvència i va aconseguir un altra victòria a l'estadi Municipal, on aquest curs no ha perdut ni un sol enfrontament.

REUS DEPORTIU
1
AMPOSTA
0
REUS DEPORTIU:
Moragón, Ortega, Taranilla, Sangrà, Ferran, Álvaro, Pitarque (Pallarès, 45'), Xavi Marquès, Manolo González, Masqué (Marc Guzmán, 62') i Pablo Álvarez (Urraka, 76').
AMPOSTA:
Contreras, Yélamos, José Lucha (Raúl Lucha, 55'), Cesc, José Ramón (Granado, 77'), Yuri, Miguel, Edgar, Luis, Jorge (Edèn, 67') i Jaime.
GOLS:
1-0 (65') Ortega.
ÀRBITRE:
Fernández Pérez.
T.G.:
Als locals Xavi Marquès, Masqué, Pablo Álvarez i Marc Guzmán, i al visitant Jorge.
T.V.:
Cap.
PÚBLIC:
Uns 600 espectadors al Municipal.
Darrera actualització ( Dilluns, 10 de maig del 2010 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: L'Esglésis ha de pagar l'Impost de Béns Immobles com la resta de ciutadans?
L'Esglésis ha de pagar l'Impost de Béns Immobles com la resta de ciutadans?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter