El Reus va acabar el partit d'anada contra el Jerez ben satisfet amb el 2-1 final, que és un bon resultat tenint en compte que els de Santi Castillejo perdien 0-1 fins que Manolo González i Querol hi van posar remei en els darrers deu minuts. Aquest marge, tot i ser positiu, no deixa de ser força perillós tenint en compte el potencial que el Jerez va exhibir a la capital del Baix Camp i el fet que està invicte com a local.
La clau en la tornada de diumenge (18.00 h), doncs, serà mantenir la solidesa mostrada durant gairebé tota la temporada i aprofitar bé les ocasions que el Reus pugui tenir. Els homes de Santi Castillejo són conscients que el fet d'haver encaixat un gol en l'anada a casa obliga o a marcar en la tornada o a mantenir la porteria a zero. Aconseguir una diana a Jerez es preveu d'allò més complicat tenint en compte que els d'Agustín Izquierdo només n'han encaixat sis en tota la temporada, si bé aquest cop els extremenys estan obligats a buscar el gol i, per tant, podrien cedir més espais. En tot cas, serà bàsic intentar mantenir la porteria a zero: una fita que els roig-i-negres han aconseguit vuit cops a domicili aquest curs.
Tot i que el precedent més recent, l'1-0 al camp del Talavera, és negatiu, en l'últim tram de lliga els homes de Santi Castillejo s'havien fet forts en defensa i havien deixat el compte del rival a zero en els últims quatre desplaçaments. D'altra banda, en el còmput global de la temporada, les xifres del Reus donen raons per ser optimistes: només tres dels vint resultats obtinguts a domicili el deixarien sense l'accés a la tercera eliminatòria.
Val a dir, però, que el Jerez també té motius per confiar en la remuntada, tot i que les seves estadístiques no són tan positives: hi ha sis resultats que no els valdrien. Això sí, tal com afirma de manera reiterada Santi Castillejo, «en la fase d'ascens tot canvia i les estadístiques de la lliga tenen poc valor», per la qual cosa toca centrar-se a defensar bé, aprofitar les concessions i treballar la pilota aturada, ja que, segons el mister, «aquesta serà la clau».

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.