At. Balears2
Llagostera1
El Llagostera va veure com el líder de la competició tallava la ratxa de quatre victòries consecutives en un municipal ple de gom a gom. El conjunt dirigit per Oriol Alsina es va veure clarament superat a la primera part, quan va encaixar els dos gols en contra. A la segona, els llagosterencs van millorar considerablement, però tot i van escurçar les diferències al marcador i van disposar d'ocasions clares de gol, no van fer l'empat.
Primera part baleàrica
L'Atlètic Balears va demostrar durant els primers 45 minuts de joc per què és el màxim aspirant de la competició a l'ascens. Amb cinc exjugadors de primera divisió sobre el verd, l'equip de Gustava Siviero va fer una exhibició de seguretat en defensa i control en atac. Els baleàrics van dominar la possessió de pilota i el mig del camp, anul·lant totalment el Llagostera en atac.
Marc Vales va fer avançar els visitants, en aprofitar un rebuig de Wilfred a la sortida d'un córner (16'). Amb el 0-1, Virgili va tenir una bona ocasió contra Ribas, però li va faltar potència en la definició (21') i Eloi va fer lluir el porter amb un llançament de falta a l'escaire (22'). Tot i els avisos, Mathias va aconseguir el 0-2 amb un gran xut des de la frontal de l'àrea, imparable pel porter llagosterenc. Amb el 0-2 i el Llagostera tocat, Dani va enviar la pilota el pal, i el xut de Perera, en segona oportunitat, va ser massa alt. Al descans, males sensacions pels locals.
Dos canvis i reacció
Veient el mal rendiment dels seus jugadors i el resultat desfavorable, Oriol Alsina va decidir posar tota la carn a la graella des de l'inici del segon temps i va donar entrada a dos homes de caire ofensiu: Alcover i Pedrito. L'exjugador de l'Sporting Maonès es va situar al mig del camp i va desplaçar Eloi a una banda. El canvi va fer el seu efecte, i el Llagostera va aconseguir el control del mig del camp i de la pilota.
Uri va avisar amb una rematada de cap molt forçada que va ser massa alta (54') i Pedro va fer una de les seves internades per banda dreta i va treure una bona centrada que no va trobar rematador (56'). La recompensa de la millora del joc va arribar amb un xut de córner, quan Aimar el va rematar sense encert però el rebuig va caure a Oscar Álvarez, que a davant de porteria no va fallar (64'). El gol va espavilar el Llagostera fins al final.
Virgili va tenir l'empat
L'Atlètic Balears va renunciar a la pilota i es va limitar a defensar a la segona part, i això li va estar a punt de costar un disgust. El Llagostera es va anar enfortint i, en l'afegit, al minut 93, va disposar de dues ocasions clares per fer l'empat, totes dues protagonitzades per Virgili. En la primera, no va rematar bé una pilota a l'interior de l'àrea i en la segona, el seu xut creuat va sortir vorejant la porteria dels balears. El golejador de la jornada passada no va estar afortunat.

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.