Ol. de Xàtiva1
Llagostera0
A Xàtiva li tenien molta tírria al Llagostera. En el tercer enfrontament entre els dos equips, el conjunt valencià va aconseguir imposar-se per la mínima però fent un joc del tot defensiu. El Llagostera hi va posar el futbol i la possessió, però la falta d'encert en els metres finals i la muralla defensiva que va col·locar l'equip socarrat després de quedar-se amb deu homes (55') van impedir que els blaugrana poguessin tornar amb algun punt. Aquesta és la segona derrota consecutiva del Llagostera en la lliga.
Un mal inici
Després del primer quart d'hora de tempteig, el golejador de l'Olímpic, Da Silva, va aconseguir inaugurar el marcador rematant de cap una bona centrada des de la banda dreta de Quintana (19'). Amb l'1-0, el Llagostera va fer un pas endavant i va començar a dominar la possessió de la pilota. L'equip tocava i tocava la pilota, però l'actitud ultradefensiva dels valencians impedia que poguessin crear ocasions de gol.
No es pot fallar
En el tram final de la primera meitat, el Llagostera va disposar de les millors ocasions per empatar. Uri, per partida doble, i Virgili es van plantar sols davant de Francis, però no van poder superar el porter de l'Olímpic. Amb l'1-0 es va arribar al descans. Els llagosterencs havien de millorar la punteria, mentre que l'Olímpic es trobava còmode al darrere.
Amb deu, més defensa
En el minut 55 el local Rifaterra va veure la segona targeta groga i va ser expulsat. Amb un home menys, l'Olímpic de Xàtiva va ajuntar més les línies i es va limitar a defensar. L'únic ensurt va ser un xut de Moreno que va acabar al pal de la porteria de Wilfred. Alsina va fer entrar Pedrito, Mas i Enric Pi per buscar més profunditat, però l'equip s'estavellava una vegada i una altra a la muralla rival. En l'últim quart es va jugar poc a futbol, ja que els jugadors de l'Olímpic van perdre el temps de manera sistemàtica.
En el temps afegit, el Llagostera encara va disposar d'una última oportunitat amb una falta lateral que Andrés Barón va rematar a fora per poc.

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.