Diumenge, 27 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Esports
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

“Enric Flix ens va trucar”

Preguntat pel risc que el Girona acabés com el Figueres amb l'arribada d'Enric Flix, Delgado va contestar: “El senyor Flix ens va trucar ahir. Li vam dir que per vendre les accions necessitàvem un seguit de garanties. Si les pot donar, estudiarem la seva proposta.” L'anunci fet divendres va provocar una reacció immediata. “M'han trucat i han arribat correus al club. Em sembla que ja tenim 17 propostes. No hem tingut temps d'analitzar-les, però hi ha gent que representa entitats molt importants.” Delgado va dir que hi havia algun oferiment de Girona. “Però no vull especular sobre si són bons o dolents.” Li agradaria, això sí, que sortís gent de Girona. “Qui garanteix que no desapareixerà? Jo no ho podré garantir perquè no hi seré. Encoratjo a qui vulgui posar-s'hi que garanteixi que no se n'anirà de Girona. El que vaig garantir jo el juliol de l'any 2010 és que no desaparegués, almenys d'aquesta categoria.” Segons Delgado, seria ideal que el futur comprador entengués el que ha passat al club durant la seva història i els últims dos anys. “Així el projecte podria tenir continuïtat.” També veuria bé que el relleu sortís del club. “Però no depèn de mi.”

Darrera actualització ( Diumenge, 12 de febrer del 2012 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: L'Esglésis ha de pagar l'Impost de Béns Immobles com la resta de ciutadans?
L'Esglésis ha de pagar l'Impost de Béns Immobles com la resta de ciutadans?
 

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter