El Girona va descartar ahir al vespre la contractació de l'extrem esquerre Aaron Bueno. El jugador de Badia del Vallès estava a prova des de dimecres de la setmana passada, quan va arribar a corre-cuita a Palafrugell i va disputar uns minuts en l'amistós que l'equip gironí va perdre (2-1). Aaron, de 25 anys, tenia esperances de completar una setmana sencera d'entrenaments, però després de la sessió d'ahir al vespre va parlar breument amb el tècnic del Girona, Cristóbal Parralo; el director esportiu, Javi Salamero, i el secretari tècnic, Micki Albert, i va saber que a partir d'avui ja no s'entrenarà més amb el conjunt gironí.
Cristóbal Parralo considera que Aaron és un jugador interessant, però el fitxatge de Moha, un jugador de característiques semblants, el deixa sense possibilitats que el Girona li faci fitxa abans del dia 31, data límit per incorporar jugadors. Després d'estrenar-se a Palafrugell, Aaron va jugar d'extrem esquerre en el Girona-Barça Atlètic de dissabte i va ser rellevat per Gabri en el minut 52.
El jugador ja no serà avui al matí a Riudarenes i no disputarà l'amistós de dissabte contra l'Espanyol (3/4 de 10).

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.