Tot i un començament de partit travat, en què el CN Terrassa va controlar el resultat, el mur defensiu visitant no va aguantar ni un quart. A partir del minut 8, un 12-0 amb dos triples inclosos va restablir la igualtat i va fer que l'Uni veiés el partit amb una altra perspectiva i l'afrontés sense presses.
Les terrassenques no van llançar la tovallola i, en el segon quart, van mantenir intactes les seves aspiracions. En el tercer període, però, una altra encallada visitant (11-0) va deixar el partit virtualment sentenciat. Això va permetre, per exemple, que les júniors Natàlia Antequera i Andrea Martorano tinguessin molts minuts i corresponguessin amb una bona actuació (20 punts entre totes dues).

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.