Després de recuperar la setmana passada l'ucraïnès Sergir Gladir, l'Assignia Manresa també té l'alta de Micah Downs, l'aler nord-americà que es va trencar el quart metacarpià de la mà la setmana abans de l'inici de la lliga ACB i que havia d'estar sis setmanes de baixa. Downs va fer una suau sessió de tir, encara que a la tarda no ho
va poder fer amb normalitat perquè l'embenatge que
porta li dificulta els moviments. X.b.
Esports
El Manresa recupera Downs.
Notícies de ...
Publicat a
- El Punt Avui. Edició Nacional 01-11-2011 Pàgina 47
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.