Toni Bou (Montesa) va eixamplar el prolífic palmarès amb el quart títol –tots consecutius– en el mundial de trial indoor. El pilot de Piera, que tot just té 23 anys, va guanyar amb autoritat l'última de les cinc proves del campionat, disputada ahir a la nit a Palma, i amb quatre victòries sobre cinc possibles, s'ha adjudicat el títol de manera incontestable. El seu pròxim objectiu és equiparar els títols a l'aire lliure (en té tres) amb els de pista coberta.
Malgrat la solvència del pilot català, guanyar el títol no li va ser fàcil perquè amb el reglament actual i un campionat tan curt, les errades es paguen molt cares. Ho sap bé, per exemple, Adam Raga (Gas Gas), que ahir va quedar fora de la final per un parell de punts. I Bou, per ser campió, havia d'entrar en la final, de manera que no es podia permetre cap vacil·lació en la primera volta. Així va ser i Bou la va completar amb un zero impecable, amb Cabestany –pletòric de forma en aquesta cursa i disposat a pressionar Bou– a dos punts. En la final, Jeroni Fajardo (Beta) va completar el podi amb els desencerts de James Dabill (Gas Gas), que havia superat el pilot de Pals d'un punt en el recorregut de classificació.
«He patit molt perquè amb un error estava fora de la final, i si no hagués entrat en la final, hauria perdut el títol perquè Cabestany estava molt fort. Ja va estar a punt de passar-me a Sheffield i la primera volta ha estat de gran tensió», comentava Bou, que valorava el nou títol: «Tots són importants i mai no es guanya per rutina. Si no treballes, no guanyes.»

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.