Tota creació d'Adrian Newey aixeca màxima expectació i el Red Bull RB8 no podia ser una excepció. Germà petit del RB7 que va arrasar la temporada passada, aspira a repetir l'idil·li amb el vent que van aconseguir els antecessors, amb els quals Sebastian Vettel ha aconseguit dos títols. I des del moment del part, la nova criatura ja mostra un tret distintiu, una misteriosa obertura en el frontal.
Esports
El Red Bull RB8, la nova eina de Vettel
Canals relacionats
Publicat a
- El Punt Avui. Edició Nacional 07-02-2012 Pàgina 49
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.