Esports
MOTOR.
Latvala domina i Loeb perd temps atrapat en la neu
Canals relacionats
Jari-Matti Latvala (Ford Fiesta RS) va acabar com a líder la primera etapa del Ral·li de Suècia, 16.8 segons a davant de Mikko Hirvonen (Citroën DS3) i a 18.6 de Petter Solberg (Ford). El líder del mundial, Sébastien Loeb (Citroën), és setè a més de dos minuts perquè va quedar encastat en un mur de neu en el setè tram. Dani Sordo (Mini) va plegar en el vuitè per problemes al motor quan era cinqùe.
Publicat a
- El Punt Avui. Edició Nacional 11-02-2012 Pàgina 42
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.