Dilluns, 28 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Esports
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Dani Clos entra en la F-1 com a reserva de HRT

Motor. El barceloní acudirà a tots els grans premis i rodarà en diverses sessions d'entrenaments lliures dels divendres al matí

Dani Clos, al volant de l'HRT en els tests d'Abu Dhabi, el mes de novembre del 2011 Foto: HRT.

Dani Clos serà pilot de proves i de reserva d'HRT, amb el qual ja havia rodat al mes de novembre a Abu Dhabi en els tests que tots els equips del mundial de fórmula 1 van fer a joves pilots amb projecció d'arribar a la categoria reina. La integració del barceloní a HRT respon a la intenció de l'equip d'esdevenir una plataforma per a joves talents. Clos (23 anys) s'incorporarà immediatament a HRT, i tot i que de moment no està decidit, no es pot descartar que rodi amb el nou monoplaça en alguna de les quatre jornades dels últims entrenaments de pretemporada, de l'1 al 4 de març al Circuit de Catalunya. Els tres tests de resistència que el nou cotxe té pendents per complir amb els requisits que imposa la FIA impediran que HRT sigui present la setmana que ve en la segona tanda d'entrenaments, a Montmeló. Com a pilot de proves i de reserva, el català acudirà a tots els grans premis de F-1 i està previst que surti a rodar en diverses sessions d'entrenaments els divendres al matí.

El fitxatge de Dani Clos és un altre fet que certifica el notable canvi de rumb d'HRT des que Saúl Ruiz de Marcos i Lluís Pérez-Sala hi són al capdavant. Primer van aconseguir convèncer Pedro Martínez de la Rosa oferint-li no només un cotxe per córrer sinó també un programa seriós. Tres setmanes després, Pérez-Sala va deixar el càrrec de consultor i va passar a substituir Colin Kolles com a director.

EL PROTAGONISTA

És un gran pas,
una cosa que
he somiat tota la meva vida i
que per fi
comença a
ser una realitat
Començo una nova etapa en què el treball i la dedicació seran totals perquè sigui ben fructífera
Dani Clos
PILOT D'HRT
Darrera actualització ( Dimarts, 14 de febrer del 2012 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

Promotor / Comercial

System Protect

25/05/12 17:50 - CERDANYOLA DEL VALLÈS

Administrativo/a Banca licenciado/a - Cerdanyola

ADECCO

23/05/12 00:00 - CERDANYOLA DEL VALLÈS

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: L'Esglésis ha de pagar l'Impost de Béns Immobles com la resta de ciutadans?
L'Esglésis ha de pagar l'Impost de Béns Immobles com la resta de ciutadans?
 

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter