L'italià Andrea Iannone (Speed) ha aconseguit la victòria en el Gran premi d'Itàlia de Moto2 que s'ha disputat aquest diumenge en el circuit de Mugello, on Pol Espargaró (Kalex) ha aconseguit el segon esglaó del podi. El pilot català corria amb el turmell dret adolorit per la caiguda del dissabte, i no obstant això el de Granollers s'ha mantingut en el lideratge de la cursa fins l'última volta.
Thomas Luthi ha estat el tercer en creuar la línia de meta i Bradley Smith, quart. Marc Márquez (Suter) no ha pogut passar de la cinquena posició, el seu pitjor resultat de la temporada després de la caiguda de França.
Malgrat tot, Márquez continua liderant el Mundial amb 163 punts, mentre que Pol Espargaró ha aconseguit retallar la diferència amb el pilot de Suter per sumar un total de 129 punts.



































Comentaris