Dilluns, 28 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Esports
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari
HOQUEI SOBRE PATINS
COPA DE LA REINA

El Cerdanyola venç la final

Derrota el Voltregà amb un gol de Piosa 15 segons abans del final

Les vallesanes s'emporten brillantment el seu primer títol

Les jugadores i els tècnics del Cerdanyola celebren el títol. Foto: RFEP.

El Cerdanyola va guanyar brillantment el seu primer títol de la copa de la Reina en superar en la final el Voltregà per un ajustat 5-4. El partit es va decidir 15 segons abans del final, quan sembla que s'arribaria a la pròrroga. Un xut llunyà de les vallesanes va ser rebutjat per la portera del conjunt osonenc, i Mònica Piosa va aprofitar el rebuig per marcar el gol del triomf.

El partit va ser extraordinari i amb un gran nivell de joc. El Cerdanyola es va avançar, però el Voltregà sempre va buscar la remuntada. Al final de la primera meitat, es va arribar amb un ajustat 1-2. Després de la represa, la lluita pel títol va continuar amb molta intensitat i el Cerdanyola es va distanciar fins a un 4-2. Les osonenques van continuar creient en el triomf i Carla Giudicci va fer dos gols i va empatar sis minuts abans del final. En l'última jugada, Mònica Piosa va fer el seu tercer gol i va donar el títol al seu equip. El Cerdanyola va completar l'èxit amb el trofeu de millor jugadora, que va ser atorgat a Mònica Piosa, mentre que Daniela Guerrero va rebre el de màxima golejadora.

Aprofitant la copa de la Reina es va disputar la primera edició de la copa catalana femenina de base i el Vilanova va derrotar el Castellet 6-2 en la final.

EL PALMARÈS

Any
Final
Resultat
2006
Voltregà - Arenys de Munt
4 - 1
2007
Voltregà - Biesca
6 - 1
2008
Voltregà - Biesca
2 - 0
2009
Vilanova - Alcorcón
10 - 1
2010
Cerdanyola - Voltregà
5 - 4
VOLTREGÀ
4
CERDANYOLA
5
VOLTREGÀ:
Laia Vives, Natasha Lee, Carla Giudicci, Anna Romero, Marta Montpart, Cristina barceló, Anna Casaramona i Carla Dorca.
CERDANYOLA:
Laia Salicrú, Adriana Gutiérrez, Iolanda Font, Daniela Guerrero i Mònica Piosa.
GOLS:
0-1 (10') Piosa. 1-1 (12') Casaramona. 1-2 (18') Guerrero. 1-3 (21') Piosa, de falta directa. 2-3 (23') Barceló. 2-4 (27') Guerrero. 3-4 (29') Giudicci. 4-4 (34') Giudicci. 4-5 (40') Piosa.
ÀRBITRES:
Galán i Garmendia.
T.B.:
Natasha Lee i Carla Dorca.
Darrera actualització ( Dilluns, 22 de febrer del 2010 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

Promotor / Comercial

System Protect

25/05/12 17:50 - CERDANYOLA DEL VALLÈS

Administrativo/a Banca licenciado/a - Cerdanyola

ADECCO

23/05/12 00:00 - CERDANYOLA DEL VALLÈS

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: L'Esglésis ha de pagar l'Impost de Béns Immobles com la resta de ciutadans?
L'Esglésis ha de pagar l'Impost de Béns Immobles com la resta de ciutadans?
 

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter