El Roncato Vic va aconseguir la classificació per a la seva segona final consecutiva de la lliga europea després d'empatar a cinc gols amb el Noia. Els osonencs van haver de patir molt ja que durant molts minuts van estar fora de la final, i el Tecnol Reus –que s'ho mirava des de la graderia– era el classificat. Els de Sant Sadurní es van avançar en el segon minut de joc, i al començament de la segona meitat es van avançar fins a un inesperat 4-0. El Noia estava a un gol de poder ser ell l'equip classificat, però va desaprofitar les ocasions, dues faltes directes i dos contraatacs, i va començar la remuntada del Vic. Els gols van anar caient molt ràpidament a favor dels osonencs, que van capgirar el partit i es van classificar per a la final.
I és que el partit va ser increïble. En el minut 2, Cabestany va aprofitar un penal i va marcar, i va situar des de llavors virtualment en la final el Tecnol Reus. El Vic no es va inquietar, va jugar amb paciència però tampoc no va tenir la velocitat que havia mostrat contra els roig-i-negres en el partit del dia abans. Entre atacs estèrils i un Noia que defensava amb encert es va arribar al descans amb aquest 1-0.
Però en el segon temps el Noia va tenir tota la fe del món en les seves possibilitats i es va acostar al seu miracle personal de no només superar el Vic sinó estar a prop del 5-0 que el classificava. Esteller, per dues ocasions, i Cabestany van marcar en quatre minuts, i van aconseguir el 4-0. El Reus continuava classificat, però amb el 5-0 quedaria fora. Els de Sant Sadurní van tenir la classificació a tocar però Cabestany no va poder transformar dues faltes directes i poc després van desaprofitar dos clars contraatacs. Però el despertar del finalista de l'any passat no es va fer esperar. Marc Torra va encendre la flama amb dos gols en un minut i mig, i el van acompanyar Titi Roca i Masoliver, que van fer que el 4-4 regnés en el marcador sorprenentment. En tres minuts i mig tot havia canviat i ara era el Vic el que tenia la classificació per a la final a mà. Els osonencs van fer el 4-5 que podia ser definitiu, però en els dos últims minuts els àrbitres els van xiular en contra una falta directa que el Noia va fallar i un penal que Mitjans va marcar (5-5). El patiment no va acabar i a deu segons del final el Noia va tenir una nova falta directa que hauria pogut eliminar el Vic però no va marcar. El Roncato Vic ha passat a la final; el Tecnol Reus i el Noia Freixenet, cap a casa, això sí, amb el cap ben alt.

































Comentaris
Pel demés no em vull ficar on no em demanen; penso que està molt ben escrita.
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.