Divendres, 25 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Esports
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari
HOQUEI SOBRE PATINS / OK LLIGA

Mil «agraïts» pel títol

La plantilla del Tecnol Reus ofereix a la ciutat l'OK Lliga, guanyada 38 anys després

Reben el suport d'un miler d'aficionats, que conviuen amb els «indignats» de la plaça

Els jugadors arribant a l'Ajuntamenti Foto: JOSÉ CARLOS LEÓN.
«Lluitarem per seguir guanyant títols. Ara ja som el millor equip del món»
«Ens vam dir que no teníem límits, que podíem arribar on volguéssim»
«Moltes gràcies pel vostre suport, perquè, si no, no hauríem guanyat la lliga»
«Esperem seguir portant més títols perquè els pugueu celebrar amb nosaltres»

Els jugadors i el cos tècnic del Tecnol Reus, flamants campions de l'OK Lliga, van anar ahir a l'ajuntament per oferir a la ciutat aquest històric títol, que feia 38 anys que no guanyaven. A baix, un miler d'aficionats, així com els «indignats» acampats a la plaça del Mercadal, van ser testimonis de l'acte. El bus dels jugadors va fer el tradicional Tomb de Ravals per acabar a la plaça del Mercadal, d'on van baixar tots els artífexs d'aquesta cinquena lliga. Els jugadors van pujar al saló de plens, on van ser rebuts tant per l'alcalde en funcions, Lluís Miquel Pérez, com pel futur alcalde, Carles Pellicer. Pérez va explicar: «Aquest títol és molt especial perquè feia molts anys que no l'aconseguíem i perquè la lliga és més important que la resta. Dedico aquesta victòria al Joan Sabater, que és l'essència del que representen els clubs esportius de la ciutat.» Com a premi per aquesta fita, l'alcalde en funcions va anunciar que els jugadors seran els encarregats d'encendre una de les tronades de Sant Pere, «el major honor que pot tenir un reusenc», una decisió consensuada amb Pellicer.

El president del Reus Deportiu, Joan Sabater, i l'entrenador, Alejandro Domínguez, van parlar al saló de plens. Sabater va comentar: «Aquest títol no té comparació amb cap altre. Tenim un gran equip i els que marxen desitjo que siguin feliços, però els que es queden, que sàpiguen que lluitarem per seguir guanyant competicions. Ara ja som el millor equip del món.» Domínguez va assegurar: «Em comunico millor al vestidor que aquí. Però, ara de debò, gràcies per donar-nos el suport tant a Blanes com a Andorra, on ens vam emportar un disgust enorme. I ara us diré un secret: a principis de temporada no teníem aquestes expectatives, en teníem d'altres, però vam plantar una llavor dient-nos que no teníem límits, que podíem arribar on volguéssim i així ha estat.»

Posteriorment, els jugadors, els tècnics, els directius i els polítics van sortir al balcó per dirigir-se al miler de seguidors, així com als «indignats» allà acampats, i fer-los partícips de la seva alegria. En aquesta ocasió no hi va haver trofeu per mostrar, ja que la Federació Espanyola de Patinatge té el costum de lliurar al club campió el trofeu en el primer partit de la següent temporada.


JOAN SABATER


A. DOMÍNGUEZ


RAÜL MARÍN


A. CASANOVAS

Visitaran la Misericòrdia aquest dilluns

La visita al santuari de Misericòrdia, el que havia de ser el primer punt d'aturada de la ruta dels campions, es va ajornar per dilluns a les set de la tarda, ja que avui hi havia una boda i els actes coincidien. Es volia que l'equip fos puntual a l'ajuntament per acabar abans de la casserolada dels «indignats» acampats a la plaça prevista per a les vuit del vespre.

Darrera actualització ( Dissabte, 28 de maig del 2011 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Barcelona/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Barcelona

COMERCIAL

GRUP CATALA DE TREBALL, ETT, S.L.

24/05/12 16:41 - BARCELONA

CAP DE TRÀFIC

GRUP CATALA DE TREBALL, ETT, S.L.

24/05/12 16:41 - BARCELONA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: Qui creieu que guanyarà la final de la Copa del Rei?
Qui creieu que guanyarà la final de la Copa del Rei?
 

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter