Els jugadors i el cos tècnic del Tecnol Reus, flamants campions de l'OK Lliga, van anar ahir a l'ajuntament per oferir a la ciutat aquest històric títol, que feia 38 anys que no guanyaven. A baix, un miler d'aficionats, així com els «indignats» acampats a la plaça del Mercadal, van ser testimonis de l'acte. El bus dels jugadors va fer el tradicional Tomb de Ravals per acabar a la plaça del Mercadal, d'on van baixar tots els artífexs d'aquesta cinquena lliga. Els jugadors van pujar al saló de plens, on van ser rebuts tant per l'alcalde en funcions, Lluís Miquel Pérez, com pel futur alcalde, Carles Pellicer. Pérez va explicar: «Aquest títol és molt especial perquè feia molts anys que no l'aconseguíem i perquè la lliga és més important que la resta. Dedico aquesta victòria al Joan Sabater, que és l'essència del que representen els clubs esportius de la ciutat.» Com a premi per aquesta fita, l'alcalde en funcions va anunciar que els jugadors seran els encarregats d'encendre una de les tronades de Sant Pere, «el major honor que pot tenir un reusenc», una decisió consensuada amb Pellicer.
El president del Reus Deportiu, Joan Sabater, i l'entrenador, Alejandro Domínguez, van parlar al saló de plens. Sabater va comentar: «Aquest títol no té comparació amb cap altre. Tenim un gran equip i els que marxen desitjo que siguin feliços, però els que es queden, que sàpiguen que lluitarem per seguir guanyant competicions. Ara ja som el millor equip del món.» Domínguez va assegurar: «Em comunico millor al vestidor que aquí. Però, ara de debò, gràcies per donar-nos el suport tant a Blanes com a Andorra, on ens vam emportar un disgust enorme. I ara us diré un secret: a principis de temporada no teníem aquestes expectatives, en teníem d'altres, però vam plantar una llavor dient-nos que no teníem límits, que podíem arribar on volguéssim i així ha estat.»
Posteriorment, els jugadors, els tècnics, els directius i els polítics van sortir al balcó per dirigir-se al miler de seguidors, així com als «indignats» allà acampats, i fer-los partícips de la seva alegria. En aquesta ocasió no hi va haver trofeu per mostrar, ja que la Federació Espanyola de Patinatge té el costum de lliurar al club campió el trofeu en el primer partit de la següent temporada.
JOAN SABATER
A. DOMÍNGUEZ
RAÜL MARÍN
A. CASANOVAS

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.