Dilluns, 28 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Esports
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

El Barça ho encarrila aviat

Hoquei sobre patins. El SHUM Grupo Maestre va plantar cara als blaugrana però sempre va estar un xic per sota

Domínguez atura una rematada d'Álvarez. Foto: JUANMA RAMOS.

BARCELONA5


SHUM3


El SHUM Maçanet no va poder donar cap sorpresa i va perdre en la visita a la pista del FC Barcelona. Els maçanetencs van plantar cara al líder, però sempre van estar un xic per sota.

Els blaugrana tenien molt de respecte als selvatans i van sortir a decidir per intentar no donar possibilitats als visitants. Un gol de Torra en el segon minut de joc va anar seguit d'unes bones ocasions que el porter Domínguez va resoldre bé. Els maçanetencs buscaven el contraatac per crear perill i no van saber aprofitar la superioritat numèrica per una targeta blava a Torra. Els blaugrana van continuar creant ocasions de perill i després d'enviar dos cops la bola al pal van arribar dos gols d'Ordeig i el 3-0 just abans del descans.

En la segona meitat els maçanetencs van marcar gols però no van poder entrar definitivament dins del partit ni inquietar els blaugrana. El capità Soler va marcar i els blaugrana van respondre pocs segons després i es van avançar fins el 5-1. Soler va marcar tot seguit i a dos minuts del final Marc Roca va fer el 5-3 però, els maçanetencs no van poder tornar a marcar en aquest tram final del partit.

FC BARCELONA: Egurrola, Ordeig, Panadero, Torra i Borregán –equip inicial–; Gual, Álvarez i Barroso.
SHUM GRUPO MAESTRE: Domínguez, Bartrés, Soler, Castañé i Marc Roca –equip inicial–; Rubén Fernández i Plaza.
GOLS: 1-0 (2') Torra. 2-0 (14') Ordeig. 3-0 (24') Ordeig, de penal. 3-1 (30') Soler. 4-1 (31') Álvarez, de penal. 5-1 (43') Gual. 5-2 (43') Soler. 5-3 (48') Marc Roca.
ÀRBITRES: Gómez i Sanz. Van mostrar targeta blava a Torra, Gual i Bartrés.
FALTES D'EQUIP: 7 del Barça i 14 del SHUM.
Darrera actualització ( Diumenge, 11 de desembre del 2011 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: L'Esglésis ha de pagar l'Impost de Béns Immobles com la resta de ciutadans?
L'Esglésis ha de pagar l'Impost de Béns Immobles com la resta de ciutadans?
 

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter