L'OK Stars de Blanes reunirà avui gairebé totes les estrelles de l'OK Lliga, tot i que a última hora hi ha hagut baixes importants. Jordi Bargalló (Liceo), Marc Torra i Pablo Álvarez (Barça) no jugaran a causa de les lesions que han tingut aquesta darrera setmana, i caldrà veure si poden estar a punt per a l'important partit de lliga de dilluns: Liceo-Barça. En el seu lloc han estat convocats Ferran Formatjé (Igualada) i Marc Vergés (Calafell). En noies Laia Salicrú (Girona) tampoc hi serà i la substitueix Cristina Vegas (Bigues i Riells).
L'OK Stars s'iniciarà al matí amb els tornejos de base, la ponència de l'entrenador de futbol Juan Manuel Lillo, el clinic d'entrenadors que faran Ferran López (Noia), Jordi Roca (SHUM) i David Bou (Voltregà femení), i la taula rodona moderada per Alberto Mazón, seleccionador espanyol femení.
La tarda s'iniciarà amb el partit femení de les estrelles, i després hi haurà el concurs d'habilitats. El primer serà el de velocitat amb els jugadors fent voltes a un circuit entre els que hi haurà Lluís Teixidó i Jepi Selva (Blanes), després hi haurà el de precisió amb la presència dels vuit màxims golejadors. Finalment hi haurà el concurs del millor porter, amb Jaume Llaverola (Blanes). La festa de l'hoquei es tancarà a partir de les set de la tarda amb el partit de les estrelles masculí.
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.