Dilluns, 28 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Esports
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

El Girona no pot superar el Reus ni l'àrbitre

OK Lliga fem. Tot i la derrota, les gironines jugaran la copa femenina

reus5


girona2

REUS DEPORTIU: Barbera, Tarrida, Herrera, Puertas i Ferrer –inicial–; Garcia, Serrano i Escofet.
GIRONA: Díaz, Dorca, Gutiérrez, Castro i Viella –inicial–; Gri, Hervás, Cabezas i Salicrú.
GOLS: 1-0 (1') Herrera. 1-1 (4') Gutiérrez. 2-1 (5') Tarrida. 3-1 (14') Garcia. 3-2 (25') Castro. 4-2 (39') Puertas. 5-2 (40') Garcia.
ÀRBITRE: Bosch.
FALTES D'EQUIP: 8 del Reus i 19 del Girona.
COMENTARI: El Girona es va classificar per a la copa femenina en l'última jornada de la primera volta però no ho va poder celebrar amb un triomf. L'àrbitre del partit contra el Reus va ser una dificultat més i van perdre per un resultat massa clar, 5-2. Durant tot el partit l'àrbitre només xiulava faltes contra les gironines i no tenia el mateix criteri a les àrees. En el primer temps el Reus es va avançar amb un 3-1 a un Girona que va arribar al descans amb 2-9 pel que fa a faltes. En la segona meitat les gironines van dominar tot i que tenien les baixes per lesió de Salicrú –que va estar a la banqueta– i Daribo. Amb el 3-2 l'àrbitre va seguir xiulant faltes i el Reus va tenir dues faltes directes i un penal que Díaz va aturar. Al final amb l'equip descentrat les locals van marcar en els últims minuts i van sentenciar.
EL 9
Darrera actualització ( Dilluns, 13 de febrer del 2012 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: L'Esglésis ha de pagar l'Impost de Béns Immobles com la resta de ciutadans?
L'Esglésis ha de pagar l'Impost de Béns Immobles com la resta de ciutadans?
 

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter