Esports
BTT
Almenara i Mascarreras ja pensen en la nova temporada
Notícies de ...
Els bikers gironins, molts d'ells en la primera línia estatal, s'estan situant en vista a la temporada vinent. Una de les promeses actuals, el jove de Vulpellac Umbert Almenara, sembla que farà equip amb Carlos Coloma, en un bloc en què la firma Free Bike podria tenir força a veure i en què hi haurà patrocini del govern de la Rioja. Pel que fa a la ciclista de Torroella de Montgrí, va en la mateixa línia que els darrers anys i continuarà muntant-se la infraestructura d'equip mínima tota sola. Aquest any vol tirar endavant la idea de crear la base d'un futur equip català femení de BTT. Per començar ja ha decidit que compartirà mallot amb les cadets Judith i Laia Fores, dues bessones procedents del CC Serinyà-Cendief.
Publicat a
- El 9 Esportiu Comarques Gironines 29-11-2009 Pàgina 24
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.