Dilluns, 28 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Esports
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari
ATLETISME

Pardines bat el rècord català veterà de pentatló

L'atleta del CA Tarragona Pere Pardines va guanyar a Vilafranca el campionat català de menors de 45 anys de proves combinades i va establir un nou rècord català amb 3.211 punts en la disciplina de pentatló (5 proves). En la mateixa categoria, Pere Ferrando (CA Cambrils) va quedar tercer, amb 2.016 punts. En menors de 35 anys, José Miguel Martín (CA Tarragona) va guanyar el títol amb 2.725 punts.
Darrera actualització ( Dimecres, 17 de febrer del 2010 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Vic/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Vic

TÉCNICO DE MANTENIMIENTO DE ALARMAS

INET INST SL

22/05/12 12:18 - VIC

ADMINISTRATIU LOGÍSTIC

OFICINA DE TREBALL DEL SOC

21/05/12 11:59 - VIC

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: L'Esglésis ha de pagar l'Impost de Béns Immobles com la resta de ciutadans?
L'Esglésis ha de pagar l'Impost de Béns Immobles com la resta de ciutadans?
 

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter