La selecció masculina d'hoquei sobre herba s'enfronta avui amb l'Índia (16 h) en un duel que s'intueix decisiu per a les aspiracions dels dos equips, igualats a tres punts després de les dues primeres jornades.
«És un partit crucial per passar a semifinals, el que perdi ho tindrà molt difícil per passar», assegura José Brasa, tècnic espanyol del combinat indi, que no guanya un mundial des del 1975. «És un partit que marcarà les diferències», diu Dani Martín, preparador estatal. Fins a quatre equips empaten a tres punts en la segona posició (Anglaterra és primera, amb sis; i tanca amb zero Sud-àfrica). Per tant, cedir terreny és una llosa que podia ser definitiva. «Anar perdent punts seria un problema», persevera Martín, que tindrà el dubte del davanter Edi Tubau, que ja no va poder jugar en la derrota contra el Pakistan de fa dos dies. Precisament, l'atac és on posa l'èmfasi el seleccionador per millorar el joc ofert fins ara. «No estem tenint un percentatge alt d'encert en els penal», analitza, referint-se sobretot a la desfeta contra el Pakistan, que no estava en les previsions de l'equip. Avui, els altres duels del grup (Sud-àfrica-Austràlia i Anglaterra-Pakistan) poden definir la lluita definitiva per les dues places d'accés a semifinals.
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.