Dilluns, 13 de febrer del 2012

Torroella de Montgrí
l'Estartit
Tancar la finestra Tancar
Esports
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari
HOQUEI SOBRE HERBA
MUNDIAL DE NOVA DELHI

Un gran pas endavant

En un duel decisiu contra l'Índia Espanya obté una victòria cabdal

El gran partit d'Amat i l'encert en dos penals firmen la reacció

La selecció estatal celebra un dels gols que van obtenir ahir contra l'Índia. Foto: HARISH TYAGI / EFE.

Era un partit important, qui sap si definitiu (sobretot en cas de derrota), Espanya va obtenir una gran victòria contra l'Índia en un duel intens en què els de Dani Martín van saber corregir errors (de la derrota contra el Pakistan). Amb dos gols de penal de Pau Quemada –especialment bonic va ser el segon amb assistència de Xavi Ribas–, la selecció estatal va tancar un triomf en què Pol Amat va ser designat el millor del partit. El davanter, amb més presència en el matx per l'absència de Santi Freixa, va comandar l'ofensiva d'un bloc que es va mostrar més consistent, tot i els patiments. Sobretot en el primer temps, quan després del gol inaugural d'Albert Sala, el porter Quico Cortés va salvar fins a tres clares ocasions d'un rival indi que no es troba en el seu millor moment, però que jugant a casa es va envalentir quan va poder. Amat, precisament, situava el 2-0 abans del descans.

En la segona part, l'equip local, entrenat pel gallec José Brasa, va pressionar i va reduir distàncies mitjançant un penal. Una assignatura pendent del cantó estatal que va aprovar després, amb nota, amb els dos transformats per Pau Quemada (3-1). Amb el primer (3-1) s'encetaven tres minuts bojos que situaven el 4-2 en el marcador. Fins al final, la selecció estatal hauria pogut sentenciar el partit amb ocasions d'Amat i d'Oliva, però va ser un altre penal el que situava el 5-2 definitiu. Un triomf que deixa l'equip empatat en la segona posició.

Grup B
Espanya - Índia
5 - 2
Sud-àfrica - Austràlia
0 - 12
Anglaterra - Pakistan
5 - 2
Equip PJ PG PE PP GF GC PT
Anglaterra 3 3 0 0 14 8
9
Austràlia 3 2 0 1 19 5
6
Espanya 3 2 0 1 10 6
6
Índia 3 1 0 2 8 11
3
Pakistan 3 1 0 2 5 10
3
Sud-àfrica 3 0 0 3 6 22
0
La propera (06-03-2010)
Austràlia - Espanya; Sud-àfrica - Pakistan; Anglaterra - Índia.
ESPANYA
5
ÍNDIA
2
ESPANYA:
Cortés; R. Alegre, Ribas, Garza, Mir, Fàbregas, Sala, D. Alegre, Quemada, Amat i Oliva –equip inicial–; Lleonart, Enrique, Delàs, Pérez-Pla i Lainz.
ÍNDIA:
Raveendran; Sandeep Singh, Halappa, P. Singh, Sardar Singh, Thakur, Gurbaj Singh, Khandker, Raipal Singh, Bharath i Mahadik –equip inicial–; Chandi, Sarwanjit Singh, Pillay i Diwakar.
GOLS:
1-0 (19') Sala. 2-0 (35') Amat. 2-1 (39') Sandeep Singh, de penal. 3-1 (41') Quemada, de penal. 4-1 (42') Oliva. 4-2 (43') Chandi. 5-2 (67') Quemada, de penal.
ÀRBITRES:
Wright (RSA) i Gentles (AUS).
Darrera actualització ( Divendres, 5 de març del 2010 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Enquesta

Enquesta: La tensió social que viu Grècia es traslladarà a altres països europeus?
La tensió social que viu Grècia es traslladarà a altres països europeus?
 

Més llegides

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook