Esports
TENNIS
Eva Fernández pensa que ha d'alentir la seva recuperació
Notícies de ...
La tennista figuerenca Eva Fernández evoluciona favorablement de la seva operació quan està a punt de complir els cinc mesos de baixa. Fernández afirma que el metge li ha fet veure que ha volgut anar massa de pressa i que s'ho ha d'agafar amb calma. Si finalment no pot reaparèixer abans dels sis mesos, es podrà acollir a una norma del circuit que li permetria utilitzar el rànquing d'abans de la lesió en set tornejos i un Gran Slam. Si això acabés succeint, podria aparèixer en el torneig de Fes, un WTA. Eva Fernández va haver de passar per la sala d'operacions a causa d'una lesió a l'espatlla.
Publicat a
- El 9 Esportiu Comarques Gironines 12-03-2010 Pàgina 17
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.