Més d'un centenar de palistes van participar en la mitja marató de piragüisme, disputada a l'estany de Banyoles, prova que va servir de test amb vista al campionat del món de l'especialitat. Dels deu clubs que hi van tenir representació, els palistes dels CN Banyoles, va ser-ne el guanyador per equips, amb més de 40 participants. Entre tots, van destacar els quatre bots sèniors locals que hi van prendre part. D'una banda, el vencedor en K-1 va ser Sergi Reverter, que va avantatjar de 1:06.15 Robert Gleinert, del Holtzheim, i de 1:07.54 de Sören Schust del Magdeburg, campió mundial en K-1 500 m. Cristina Tapia, del CN Banyoles, va entrar, per la seva banda, en la primera posició en K-1 sènior. Va treure 1:05.49 a Aurora Figueres, la seva companya de club. El K-2, amb Albert Corominas i Josep Caixàs, els dos entrenadors del CN Banyoles, van ser els més ràpids en la seva categoria, al davant de Fluixà i Pujol, del Xino Xano. El C-2 sènior masculí va decantar-se pel costat dels locals Sánchez de la Rubia i Berti. Destacada va resultar també la participació del K-2 del Magdeburg format per Conny Wassmuth i Nicole Beck, la primera campiona olímpica amb un K-4 500 metres. Carla Surina, en K-1 cadet, Cobos i Suárez, en C-2 cadet i Puig i Martí, en K-2 cadet, també van ser primers.
Esports
PIRAGÜISME
MITJA MARATÓ DE BANYOLES
Triomf banyolí col·lectiu
Els palistes del CN Banyoles, protagonistes de l'edició 2010
Reverter i Tapia, i Sánchez-Berti i Caixàs-Corominas, primers
Notícies de ...
Publicat a
- El 9 Esportiu Comarques Gironines 16-03-2010 Pàgina 18

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.