Voigt va assegurar que després d'una llarga i lenta recuperació de la caiguda del Tour ja havia superat la fase de pensar-hi cada dia. «Aquesta victòria no és més transcendent per ser la primera, n'he aconseguit més de 60 en la meva carrera i la qüestió és anar-ne obtenint», va explicar. L'alemany va comentar com havien transcorregut els últims quilòmetres. «A la segona pujada he atacat sense mirar enrere, he vist que algun ciclista em seguia però no hi he pensat. Baixant hem col·laborat bé amb el Taaramäe però l'arribada em beneficiava, ho sabia i ho he aprofitat», va recordar Voigt. L'alemany va ser l'home que va guanyar la famosa etapa del 2006 al Tour que va permetre a un altre dels escapats, Óscar Pereiro, acabar guanyant la prova després de l'exclusió de Floyd Landis. Aquell mateix any va deixar guanyar una etapa del Giro a Juanma Gárate perquè considerava que no havia col·laborat prou en l'escapada. L'alemany es va presentar en la contrarellotge de Lloret com un dels favorits per situar-se líder després d'una gran París-Niça. «El recorregut era massa sinuós i massa curt per mi i la veritat és que venia de França amb un gran desgast perquè en aquella cursa tothom va anar al límit, va ser molt exagerat», va recordar.
Esports
Jens Voigt
Vencedor de la quarta etapa
«La qüestió és obtenir victòries»
Notícies relacionades
Notícies de ...
Publicat a
- El 9 Esportiu Barcelona 26-03-2010 Pàgina 19
- El 9 Esportiu Camp de Tarragona i Terres de l'Ebre 26-03-2010 Pàgina 19
- El 9 Esportiu Comarques Gironines 26-03-2010 Pàgina 19

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.