Esports
TENNIS DE TAULA
El Balaguer puja a la superdivisió femenina
Notícies de ...
El Balaguer Villart Logístic va aconseguir l'ascens a la superdivisió femenina en finalitzar en la tercera posició de la fase d'ascens que es va disputar a Linares. El Balaguer va perdre contra les amfitriones per 4-2 i va cedir contra el Leka Enea per 4-3. L'única victòria va ser contra l'Arteal per 4-2. La primera posició va ser per al Leka Enea, mentre que els altres tres equips van quedar empatats a punts, i els enfrontaments directes van deixar el Balaguer tercer. Les de la Noguera ja es van guanyar una plaça en la màxima categoria la temporada passada, la 2008/2009, però van haver de renunciar a competir en l'elit per problemes econòmics.
Publicat a
- El 9 Esportiu Barcelona 13-04-2010 Pàgina 18
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.