Albert Montañés continua amb pas ferm la seva singladura pel Roland Garros, on ahir es va classificar per a la tercera volta després d'eliminar l'alemany Tobias Kamke per un còmode 6-3, 6-2 i 6-1. Tot just era el primer enfrontament entre els dos jugadors i el rapitenc no va tenir gaires problemes per derrotar el seu rival, que ocupa la posició número 157 del món. En el primer joc del partit ja va poder trencar el servei de l'alemany i va sentenciar el set mitja hora més tard, amb un parcial de 6-3. Montañés també va començar el segon set amb un trencament i el va acabar de la mateixa manera (6-2). Kamke ja era llavors un simple ninot a les mans del català, que va sentenciar el partit amb un 6-1.
Després de guanyar, va assegurar que se sent molt còmode amb el seu joc: «Estic jugant força bé. Em sento confiat i molt còmode i avui he fet un partit molt bo.» Montañés necessitarà mantenir aquest nivell en la tercera eliminatòria, en la qual s'enfrontarà amb el suec Robert Soderling (5), botxí del nord-americà Taylor Dent per 6-0, 6-1 i 6-2 i finalista l'any passat. El rapitenc ja sap què és eliminar-lo a Roland Garros, ja que el va guanyar en el partit de debut del 2007.
La pluja va ser una de les protagonistes d'ahir i va obligar a ajornar dues vegades el partit que jugaven Roger Federer i el colombià Alejandro Falla. El suís va tenir molts problemes en el primer set, en el qual el seu rival va tenir l'oportunitat de servir per guanyar. Però Federer va forçar el joc de desempat i ja no es va deixar sorprendre més pel colombià (7-6, 6-2 i 6-4). A causa de les aturades per la pluja, molts partits van començar tard i es van haver d'ajornar per falta de llum. És el cas del que jugaven Marcel Granollers i Marcos Baghdatis, 25è cap de sèrie, que dominava el jugador xipriota per 2 sets a 1 (6-4, 1-6 i 5-7). Tampoc no va poder acabar l'enfrontament entre el britànic Andy Murray (4) i l'argentí Juan Ignacio Chela, que guanyava el primer per 6-3 i un empat a tres jocs en el segon set. En la categoria femenina no hi va haver sorpreses, tot i que la russa Svetlana Kuznetsova, sisena favorita, va haver d'aixecar cinc pilotes de partit contra l'alemanya Andrea Petkovic. Finalment Kuznetsova es va imposar per 4-6, 7-5 i 6-4 després de més de dues hores de joc. La nord-americana Venus Williams (2) i la danesa Caroline Wozniacki (3) van derrotar Arantxa Parra i Tathiana Garbin.

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.