El ciclista de la selecció nord-americà Andrew Talansky va deixar escapar ahir 59 segons i el lideratge de la Volta a Tarragona en la quarta etapa entre Tarragona i la Pineda a favor de Pere Solano (Azysa). El ciclista català arriba a l'etapa definitiva d'avui, per tant, amb 7 segons de marge respecte al francès Aurelien Ribet (Ais de Provença) i amb 51 respecte a Talansky. Si no passa res estrany, aquests tres homes i els tres següents, Thomas Lebas (a 1:00), Niek Basten (a 1:03) i Carlos Lapuerta (a 1:36) es jugaran avui el títol en una etapa amb dos sectors. El triomf de l'etapa d'ahir el va assolir el palafrugellenc del Bancaja Antoni Miguel, que es va refer després de deixar escapar dijous més de 18 minuts i va obtenir el segon triomf parcial després d'haver guanyat també la primera etapa entre Reus i Alcanar. Miguel, que va ser olímpic en la modalitat de pista a Pequín, va ser el més ràpid en l'esprint del grup de tretze corredors que es van plantar a la meta de la Pineda amb 59 segons d'avantatge respecte al pilot on era Talansky.
Avui, ball de bastons.

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.