La ruta Transpirinenca amb BTT, entre el Mediterrani i el Cantàbric a través dels Pirineus, fa parada el dissabte vinent a Camprodon, que serà final i inici d'etapa. Un total de 120 corredors arribaran al municipi després d'haver pedalat els 65 quilòmetres de la segona etapa: Albanyà-Camprodon. L'arribada està prevista durant tota la tarda i se'ls rebrà a la zona verda del costat del Pont Nou. Aquest esdeveniment esportiu compta amb el suport de l'àrea d'esports de l'Ajuntament de Camprodon.
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.