Els palistes del Salt Ter van tenir unes bones actuacions en les proves de Sent Pèr de Bigòrra del circuit francès de piragüisme en la modalitat d'estil lliure (Free Kayak Tour). La millor de les actuacions dels palistes del Salt Ter va ser la del cadet Joaquim Fontané. Després d'una mala primera mànega en la semifinal, va reaccionar en la segona i es va fer un lloc en la final, en la qual va ser el millor dels cinc que hi participaven. Gerd Serrasolses va accedir a les semifinals però va quedar fora de la final per molt poc. Divendres, l'anglesenc Sergi Ros va quedar eliminat, per una petita errada. El dissabte dia 16 a les 4 de la tarda en la confluència de la sèquia Monar amb el riu Güell a Girona es disputarà una prova de la copa Catalana d'estil lliure. Una bona oportunitat per veure els millors palistes catalans.
Esports
PIRAGÜISME
ESTIL LLIURE
Bon paper a la copa de França
Publicat a
- El 9 Esportiu Comarques Gironines 12-05-2009 Pàgina 15

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.