Beatriz Pascual i Maria Vasco ho van deixar tot en els 20 km marxa del mundial de Daegu, però no van poder complir els seus objectius. El novè lloc de Pascual i el tretzè de Vasco no van satisfer les seves expectatives i van arribar a meta molt justes de forces, especialment la deixeble de Fali Sánchez, que va necessitar una hora de recuperació en un centre mèdic. Les marxadores catalanes van ser víctimes de l'alta humitat durant la prova –amb registres superiors al 80%– i sobretot dels constants canvis de ritme de les especialistes russes. En aquest sentit no hi va haver sorpreses i Olga Kaniskina va tornar a exercir el lideratge per conquerir el seu tercer títol mundial consecutiu, que s'afegeix a l'olímpic i a l'europeu. “M'he sobrevalorat, però havia d'intentar-ho”, va comentar Pascual, abonada a les sis primeres places en les tres últimes grans cites i que ahir va acabar amb dos avisos dels jutges. Pitjor va acabar Vasco, que va marxar amb llitera, però va advertir que té corda fins als Jocs. “He perdut l'orientació, he arribat per inèrcia. Prepararé els Jocs de Londres a consciència” va afirmar Maria Vasco un cop recuperada..
Esports
Pascual i Vasco acaben foses
Mundial d'atletisme. Les catalanes sucumbeixen a la dictadura de la russa Kaniskina, que guanya el seu tercer títol mundial consecutiu en 20 km marxa, i es resignen a llocs secundaris
Notícies de ...
Publicat a
- El Punt Avui. Edició Nacional 01-09-2011 Pàgina 49

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.