Esports
Oriol Colomé, primer líder de la copa Girona de BTT
Oriol Colomé (Bicis Esteve) es va imposar en la primera de les deu curses que formen la copa Gironina, la Marxa dels Bandolers de Bescanó. Colomé, guanyador de l'edició del 2010 va fer valer el seu ritme i va guanyar la cursa en solitari, per davant de Ramon Lozano, segon, i Xavier Vinyes, tercer, en el circuit de 35 quilòmetres. Pel que fa al traçat de 20 quilòmetres Rosa Maria Riera va ser la guanyadora en categoria femenina. La següent cita de la c-opa, per a la qual puntuen els vuit millors resultats de cada ciclista, serà a Salt el 17 de setembre.
Publicat a
- El Punt Avui. Comarques Gironines 05-09-2011 Pàgina 58
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.