Esports
L'Aquatló de Platja d'Aro, amb rècord de participants
Notícies de ...
En la tercera edició de l'Aquatló de Platja d'Aro, organitzada pel Club Aquàtic Xaloc, hi va haver ahir un rècord de participació, amb102 homes i 17 dones, que van completar 2,5 km de cursa a peu, 1 km de natació a mar obert i 2,5 km més de cursa. La competició, que tenia com a escenari el Club Nàutic de Platja d'Aro, va tenir en Albert Parreño (Club V02) i Anna Flaquer ( Team Calella Triathlon) els guanyadors.
Publicat a
- El Punt Avui. Comarques Gironines 12-09-2011 Pàgina 67
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.