Dilluns, 28 de maig del 2012

Tancar la finestra Tancar
Esports
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

Els Dragons Catalans fan una demostració i es qualifiquen amb un 56-6

A l'estadi Gilbert Brutus els catalans planten 10 assajos contra l'Hull KR

Trent Robinson, l'entrenador dels Dragons.

El públic era sorollós a Gilbert Brutus per aquest primer torn dels play-off. L'Hull KR havia derrotat els catalans de dos punts feia quinze dies. Els homes de Trent Robinson van entrar en el partit amb ganes i energia; ja en el minut 2 Steve Menzies interceptava una pilota i al cap d'una cursa de 80 metres donava a Blanch per obrir la marca. Pocs minuts més tard, el mateix Blanch deixava escapar l'ovalada a 1 metre de la línia, però Menzies en el minut 13 reparava l'error. Els perpinyanesos jugaven un partit perfecte amb davanters incisius i gastant la defensa adversa i uns tres quarts emprenedor que portaven Blanch cap al seu segon assaig; l'imitava el veterà dels catalans Menzies (37 anys). Al final de la primera part, Dureau afegia dos punts transformant un cop de càstig que portava la marca a 22-0 a la pausa.

No calia badar a la barra amb una cervesa. Al primer minut de la segona part, al final de la primera cadena tècnica, Stacul fixava el darrere anglès i servia Millard en punta. El fenolledenc Eloi Pellissier com una fura franquejava l'últim metre al ras del tingut per ampliar la marca. El ritme dels catalans era constant, només al minut 51 l'Hull KR salvava l'honor per un assaig construït, finalitzat per Hall. Però l'aplicació dels Dracs els portava a 40 punts a l'hora de joc. Continuava el festival: marcaven Raguin, Stacul, Greenschiels per acabar per una jugada d'artista de Scott Dureau, que passava al peu a l'irlandès de Perpinyà Damien Blanch pel seu tercer assaig. 56-6, El Dragons Catalans han ofert al públic de Gilbert Brutus un regal de fi de temporada que ha estat agraït per un minut de “standing ovation”.

Darrera actualització ( Dimarts, 20 de setembre del 2011 01:47 )

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Darrers municipis visitats:
Fés Navès/Nacional la pàgina d'entrada

Ofertes de treball a Navès

TEI reforç Educació Infantil

AMPA Escola Lleida

25/05/12 23:46 - LLEIDA

AGENTE COMERCIAL

HELVETIA

25/05/12 12:39 - LLEIDA

Portal de feina de la Generalitat de Catalunya

Enquesta

Enquesta: L'Esglésis ha de pagar l'Impost de Béns Immobles com la resta de ciutadans?
L'Esglésis ha de pagar l'Impost de Béns Immobles com la resta de ciutadans?
 

Tradueix-nos - Translate

Troba'ns a Facebook

Google +

Segueix-nos a Twitter