Oriol Colomé (Bicis Esteve) es va tornar a imposar en la prova elit de la copa Gironina de BTT, després que en la de la setmana passada a Sant Martí Vell no pogués acabar. Jordi Quintanas (Medina) va ser el segon i el més ràpid en categoria júnior, mentre que el tercer lloc va ser per a Xavier Vinyas (Bicis Esteve). Amb tot, el circuit de la prova es va haver d'escurçar cinc quilòmetres per les pluges dels últims dies, que van deixar algunes zones impracticables i que van arribar a fer perillar la prova. Al final, però, el treball del CC Platja d'Aro i la predisposició dels participants va permetre que la cursa es disputés amb normalitat i amb un èxit d'organització i de participació (260 participants en total) per les Gavarres.
En el circuit curt, de vint quilòmetres, els infantils en van ser els dominadors. Guillem Cassú (Radikal Bikes) se'n va apuntar la victòria, i Magda Duran (Godoy Cardedeu) va ser la noia més ràpida tot i ser infantil i competir amb les noies de la categoria elit. Cal destacar també els 80 nens i nenes que van fer els circuits de la promoció, que cada setmana són presents en la copa Gironina de BTT.

































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.