Dilluns, 28 de maig del 2012


Prats de Lluçanès
Tancar la finestra Tancar
Esports
Imprimeix Augmentar la font Mida de font normal Disminuir la font
Enviar un comentari

El CER l'Escala cau a casa contra el cuer.

El CER l'Escala de la superdivisió masculina de tennis sobre taula va perdre ahir sorprenentment a casa contra el cuer de la competició, l'Hispalis, que encara no coneixia la victòria fins ahir. Els de l'Escala sempre van anar a darrere en el marcador i, tot i empatar en dues ocasions, van acabar cedint en el partit decisiu. Amb aquesta derrota l'Hispalis continua cuer, mentre que el CER és setè amb quatre victòries i sis derrotes. e.c.

Darrera actualització ( Diumenge, 8 de gener del 2012 02:00 )
Publicat a

Desar aquesta pàgina a:

Google! Digg! Reddit! Del.icio.us! Mixx! Live! Technorati! StumbleUpon! Simpy! Yahoo! Wikio Barrapunto.com webeame.net Meneame Twitter Facebook! La Tafanera

Comentaris

Escriure un comentari
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable donar-se d'alta en el registre del Grup Hermes i acceptar les Normes de Participació. No s'admetran registres incomplets ni comentaris que vulnerin els drets i l'honorabilitat de les persones.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.
 

Canvi de municipi

Tenim 1.853 municipis amb continguts locals. Trieu-ne un:

Llista municipis
Fés Prats de Lluçanès/Local la pàgina d'entrada

Enquesta

Enquesta: L'Església ha de pagar l'Impost de Béns Immobles com la resta de ciutadans?
L'Església ha de pagar l'Impost de Béns Immobles com la resta de ciutadans?
 

Tradueix-nos - Translate

Google +

Segueix-nos a Twitter