El tennista haurà d'estar 48 hores a la clínica i es preveu que en tres i quatre mesos podrà estar preparat per afrontar la competició.
Esports
TENNIS.
Robredo és intervingut i estarà de tres a quatre mesos de baixa
El garrotxí Tommy Robredo estarà entre tres i quatre mesos de baixa després d'haver estat intervingut d'una tendinopatia crònica dels isquiotibials de la cama esquerra, ahir a la tarda. Robredo, que arrossegava aquesta malaltia des de la segona meitat de la temporada passada, va ser operat a la Clínica Mapfre de Medicina del Tennis de Barcelona.
Publicat a
- El Punt Avui. Comarques Gironines 10-02-2012 Pàgina 52
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.