L'Amposta femení va fer valer la seva superior categoria i va guanyar la copa Tarragona femenina contra l'Ascó (38-18). El conjunt del Montsià milita en la primera estatal, la divisió de plata, mentre que l'Ascó ha de disputar un sector per entrar a jugar en la primera catalana. L'equip riberenc, no obstant la diferència, té un equip jove i amb molt de futur. En la competició es van trobar a faltar diversos equips de la demarcació que no es van inscriure, fet que hauria d'obligar a revisar el model.
L'Amposta va reservar a Sílvia Domingo, que té una tendinitis a l'espatlla dreta. Tot i això, Ivan Dragic, el tècnic del conjunt del Montsià, té clar que si no se li complica la lesió podrà jugar dissabte vinent a Molins de Rei el primer partit de la lliga: «Ara mateix, té un 99 per cent de possibilitats.»
































Comentaris
Identificar-me. Si ja esteu registrats, abans d'enviar un comentari us heu d'identificar.
Registrar-me. Per opinar sobre aquesta notícia cal estar registrat.
El Grup Hermes no es responsabilitza dels comentaris fets pels usuaris ni els comparteix perquè enten que són responsabilitat exclusivament seva. Per aquest motiu tots els comentaris es veuran signats amb el nom, els cognoms i la població de llurs autors.
El Grup Hermes es reserva el dret de no publicar els comentaris que no s'ajustin a aquestes normes.
Si té problemes per fer comentaris comprovi les solucions als problemes més habituals a l'apartat corresponent a l'ajuda.