El lector escriu

Fracàs total amb transports El Rayo

Tinc una botiga de mobles, els quals sovint compren clients de l’estranger, per aquest motiu haig de comptar amb una empresa que em garanteixi el trasllat de qualsevol moble o objecte que un client compri i vulgui rebre al seu domicili. Vaig fer tractes amb l’empresa El Rayo, que em va garantir que el trasllat es faria sense problemes, i jo hi vaig confiar. Malauradament no va ser així, la peça en qüestió va arribar trencada i jo vaig haver de pagar tota la reparació perquè el meu client quedés satisfet. Vaig voler parlar amb El Rayo per saber què havia passat i si podien abonar els desperfectes. Després de trucar-hi reiteradament, els vaig enviar un burofax que no varen ni obrir ni contestar. Tampoc van voler parlar amb mi, ni en persona ni per telèfon. Vull que quedi clar perquè bàsicament no li passi a d’altra gent que, confiant en un servei, es trobin amb aquesta manera de treballar pèssima. Al final, només quedaran aquelles empreses que donin un bon servei.

Castelló d’Empúries (Alt Empordà)



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia