El lector escriu

L’atenció continuada a Sant Hilari

En relació amb l’escrit de la Sra. Berta Bayés en l’edició d’El Punt Avui del dia 23 de juny, comentar-li que el model d’atenció continuada a què es refereix està implantat de fa anys arreu de Catalunya, i en concret a Sant Hilari des del 2011. En tots aquests anys no s’ha produït cap incidència, ans al contrari, que els indicadors avalen que la qualitat assistencial és bona. Cal tenir present que el model implantat es basa en la potenciació del telèfon 061 CatSalut Respon com a receptor i gestor de totes les trucades d’urgències de salut a Catalunya, des del qual es dona la resposta més adequada en cada situació i s’activen els recursos que cada cas requereix. El model també facilita l’atenció domiciliària, és a dir, que els professionals sanitaris d’atenció continuada es desplacin a casa del pacient a atendre’l quan la situació ho fa necessari. Val a dir que en el cas de Sant Hilari la reordenació de l’atenció continuada va anar acompanyada de la dotació a la zona d’una ambulància de suport vital avançat (SVA) amb un professional d’infermeria les 24 hores.

Girona



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia