El lector escriu

Senyora Gil Moncayo

Es nota que no és una usuària habitual del servei de transport públic en bus a Girona perquè vostè parla de bus interurbà, quan l’adjectiu seria urbà. També es nota que no es mou amb bus per la ciutat perquè diu que la varen tractar amb males maneres quan va voler pagar amb un bitllet de 50€, ja que la varen fer baixar del bus i ni tan sols la varen informar de com funcionava el pagament del bitllet. Veuria que la majoria dels xofers donem la informació estrictament necessària segons ordres de l’empresa. Oi que vostè, quan va a Barcelona per fer qualsevol gestió, s’informa dels preus, itineraris i condicions de TMB o Renfe? Doncs, per agilitzar el transport a Girona, crec que caldria fer el mateix i així ens estalviaríem temps que necessitem per complir els horaris. Si vostè viatgés en bus, s’adonaria de la quantitat de males paraules i recriminacions que rebem els conductors d’aquest servei perquè anem tard o perquè no atenem les demandes d’alguns usuaris que no estan permeses per les instruccions que ens ha donat l’empresa. Tots volem un bon tracte amb els serveis que ens donen les administracions, però és ben cert que la gran majoria dels ciutadans només pensem que tenim drets i no tenim cap deure. Cregui’m, senyora, utilitzi més el bus i podrà corroborar el que li explico i així contribuirà a descongestionar la ciutat i millorar l’aire que respirem a Girona.

Anglès (Selva)



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia