El lector escriu

Incompetència a Movistar

Amb la intenció de reduir la factura telefònica dels meus pares, a finals d’agost vaig iniciar els tràmits per canviar el contracte que tenien amb Movistar. Vaig demanar suprimir els serveis d’internet i Digital Plus i deixar únicament el telèfon, ja que els meus pares són grans, estan malalts, són dependents, estan aïllats i són usuaris del servei de teleassistència, que funciona amb línia telefònica.

Mes rere mes, però, he comprovat sorprès que els han seguit cobrant el triple servei: 114 euros mensuals. Quatre mesos i mig després no sé quantes vegades he trucat al servei d’atenció telefònica per corregir aquest error, no sé quants cops ho he fet ofimàticament, no sé quantes vegades he repetit gestions i explicat la mateixa història, no sé quant cops he rebut informacions contradictòries o errònies, no sé quantes vegades s’ha penjat la línia ni quants cops me l’han penjat, no sé quantes vegades he estat a punt de perdre els nervis... Un malson o la típica estratègia perversa destinada a desanimar el client i fer que segueixi pagant el triple del que hauria de pagar?

El que sí que sé és que, després de tot aquest temps, han tallat la línia dos cops deixant els meus pares incomunicats, i que aquestes últimes setmanes he hagut de fer gestions telefòniques i bancàries amb la meva VISA per al pagament de factures –que ells reconeixen indegudes i que hauran de retornar– per poder recuperar la línia.

Problema resolt? No, avui ens han tornat a cobrar 114 euros. Què podem fer en vista d’això?

Hospitalet de Llobregat (Barcelonès)



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia