Opinió

Factura del gas

Fa uns dies em va arribar la factura de Naturgy Iberia, S.A. i pujava a 200,25 euros. Me l’esperava d’entre 75 i 80 euros. Més o menys com sempre. Sorprès vaig comparar el comptador amb la lectura que deia la companyia. La diferència, en aquell precís moment i un mes després de la data de facturació, era de 102 m³ enfront dels 258 m³ que m’havien cobrat. Els vaig enviar un correu electrònic explicant l’error juntament amb una fotografia del comptador. Em van contestar dient que no hi havia cap error al·legant que la seva lectura era “real”, tal com especificaven a la factura. Vaig trucar al telèfon 900 100 251 i una operadora em va dir que havien fet una lectura estimativa del consum de l’any passat en aquell període. Ni de molt havia fet mai un consum similar. Va prendre nota del consum que li vaig facilitar i em va dir que em retornarien els diners de la diferència. No m’han retornat res. De moment Naturgy Iberia, S.A. s’ha embutxacat els diners d’un consum que no he fet i que no se sap quan acabaré fent. A quantes famílies deu haver cobrat de més amb les seves lectures “reals”? Davant d’aquesta presa de pèl presentaré una denúncia a l’Oficina del Consumidor.

Salt (Gironès)



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.