El lector escriu

L’Ajuntament de Barcelona castiga els ciutadans puntuals

Una oficina d’atenció al ciutadà en un barri de Barcelona.

Hi havia demanat cita prèvia, com m’havien indicat, i me la van donar per a 12 dies més tard. Les instruccions inclouen portar un bolígraf i no arribar més de deu minuts tard, o “no l’atendrem i haurà de demanar una altra cita”. Arribo amb temps, 15 minuts abans de l’hora de la cita, i em diuen que m’esperi, que ja em donaran un número. Hi ha una màquina que no funciona, pel perill de contagi de Covid-19, que indica que es podia recollir un número deu minuts abans de l’hora de la cita. Reclamo el número i em diuen que encara no. Me’l proporcionen cinc minuts després de l’hora en què tenia la cita. Encara m’haig d’esperar.

Tota l’estona ha anat passant gent amb cita prèvia i sense. Finalment, m’atenen deu minuts després; hi ha un bolígraf a cada taula, enganxat perquè no se l’emporti ningú. Enlloc veig gel hidroalcohòlic per a les mans.

Barcelona



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia