L’Ajuntament de Barcelona castiga els ciutadans puntuals
Una oficina d’atenció al ciutadà en un barri de Barcelona.
Hi havia demanat cita prèvia, com m’havien indicat, i me la van donar per a 12 dies més tard. Les instruccions inclouen portar un bolígraf i no arribar més de deu minuts tard, o “no l’atendrem i haurà de demanar una altra cita”. Arribo amb temps, 15 minuts abans de l’hora de la cita, i em diuen que m’esperi, que ja em donaran un número. Hi ha una màquina que no funciona, pel perill de contagi de Covid-19, que indica que es podia recollir un número deu minuts abans de l’hora de la cita. Reclamo el número i em diuen que encara no. Me’l proporcionen cinc minuts després de l’hora en què tenia la cita. Encara m’haig d’esperar.
Tota l’estona ha anat passant gent amb cita prèvia i sense. Finalment, m’atenen deu minuts després; hi ha un bolígraf a cada taula, enganxat perquè no se l’emporti ningú. Enlloc veig gel hidroalcohòlic per a les mans.
Barcelona