El lector escriu

Tots som la R-16

És una vergonya en majúscules el mal funcionament de la línia del tren convencional R-16, entre Barcelona i Tortosa-Ulldecona. Aquest és un exemple més que a l'Estat espanyol no li interessa fer les necessàries inversions que sí que es fan en d'altres territoris, de matriu castellana, de l'Estat espanyol. De fet, la línia R-16 té molts problemes de manteniment, d'inversions i de manca de personal d'Adif (això ho han denunciat els treballadors, els sindicats del sector), però el problema de fons és tot el tren convencional de Catalunya, en què Adif i Renfe són els que tenen les competències. El ferrocarril convencional a casa nostra es troba totalment abandonat. En les línies que jo faig servir, la R-11 i la RG1, es pot comprovar, d'una forma fefaent, que el material mòbil és vell i no es repara. Fins i tot he comprovat personalment que un tren amb un vidre esquerdat, per problemes de vandalisme i manca de seguretat, l'endemà continua igual de malament.

Portbou (Alt Empordà)



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Compra un passi per només 1€ al dia