Política

Junts titlla de “vodevil” l’estira-i-arronsa entre ERC i el PSC per la B-40

Veu “més lluny” el seu aval als comptes

El partit de Borràs i Turull mantindrà una nova trobada amb el govern aquest dimarts a la tarda pels pressupostos

La portaveu al Parlament de Junts, Mònica Sales, ha titllat de “vodevil” l’estira-i-arronsa entre ERC i el PSC per la B-40 i veu “més lluny” el suport del seu partit als pressupostos del 2023. “Les expectatives per a un possible acord cada cop són més baixes”, ha dit Sales aquest dimarts al migdia una atenció als mitjans al faristol del Parlament. El partit de Laura Borràs i Jordi Turull es reunirà a primera hora d’aquesta tarda amb el govern per abordar els comptes i esperen veure “quina és la proposta de fiscalitat” els hi fan. Segons Junts, fins ara els republicans s’han negat a acceptar “una reducció de la fiscalitat” i “més suport a la formació professional”.

Aquestes són algunes de les exigències de Junts per aprovar els pressupostos, però també reclamen suport al Hard Rock, a l’ampliació de l’aeroport del Prat i a la B-40. Són els tres grans projectes que el PSC també ha posat com a condició per avalar els comptes d’ERC.

“Tenim la sensació que el govern no és conscient de la seva debilitat parlamentària. (...) No és capaç de gestionar de manera com demostra la triple vaga”, ha criticat Sales.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Carlos Prieto, nou delegat del govern espanyol a Catalunya

barcelona
israel

Netanyahu paralitza la reforma judicial pressionat per les protestes massives

barcelona

Marlaska atribueix al PP la corrupció del ‘cas Casernes’ de la Guàrdia Civil

BARCELONA

Independents de Porqueres presenta la llista

PORQUERES
estat francès

França es protegeix de les protestes de demà amb un dispositiu “inèdit”

barcelona
conflicte bèl·lic a l’est d’europa

El Parlament hongarès ratifica l’entrada de Finlàndia en l’OTAN

barcelona

Marta Batlle, alcaldable de Som Riudarenes

RIUDARENES

Som equip es presenta a Riells i Viabrea

RIELLS I VIABREA
conflicte bèl·lic a l’est d’europa

Un grup prorús pirateja la web de l’Assemblea Nacional francesa

barcelona