Política

Eva Rovira, nova cap de llista a la Bisbal per Compromís-Junts

L’actual regidora, administrativa i de 45 anys, agafarà el relleu de Xevi Font al maig

Promet “una nova mirada” i millorar la imatge del municipi

Eva Rovira encapçalarà la llista de Compromís per la Bisbal-Junts a les eleccions municipals del 28 de maig. Rovira, de 45 anys i administrativa de recursos humans de professió, va ser proclamada alcaldable en una assemblea local d’associats i simpatitzants del partit celebrada divendres al vespre.

La candidata, que és regidora al consistori des del mes de novembre de 2021, arran de la renúncia de Núria Cassanyes, i portaveu al ple des de fa dos mesos, es defineix com una persona “involucrada” en l’associacionisme del municipi que fa el pas per poder “treballar per millorar aquells aspectes del municipi que no acaben de funcionar”, com una “brutícia i deixadesa inacceptable per a una capital de comarca”.

Rovira creu que és necessària “una nova mirada per projectar la Bisbal com es mereix” i ha afegit que disposa d’un equip de treball “format per perfils molt diversos” amb el qual ja han començat a posar fil a l’agulla per elaborar les propostes programàtiques.

LA DATA

29.11.22
va assumir
Rovira el rol de portaveu del grup de Compromís-Junts al ple de la Bisbal, de mans de Xevi Font.


Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Una placa de record a Tornabous tanca els actes del centenari de l’afusellament de Salvador Seguí

barcelona

El PSC de Blanes vol més recursos per a seguretat

BLANES
conflicte bèl·lic a l’est d’europa

El front d’Avdiivka ja és el segon per la intensitat dels combats després de Bakhmut

barcelona
estat espanyol

L’anunci de l’acostament dels darrers presos bascos posa fi a la dispersió del govern espanyol

barcelona
estat espanyol

Asens demana als consellers del CGPJ que dimiteixin per no ser “còmplices del segrest del PP”

barcelona

El govern presenta l’oferta d’ocupació pública més alta de l’última dècada

barcelona

‘En marxa’, el lema del PSC per a les municipals

barcelona
política

La missió de l’Eurocambra es reunirà dimarts amb la comissió de Defensa per Pegasus

barcelona

Moscou avisa que utilitzarà armes nuclears si Ucraïna intenta recuperar Crimea

Barcelona