Política

Maragall destaca el rèdit per a Barcelona del pressupost

El candidat d’ERC repta Junts a no posar-se “en contra de l’interès general”

Campanya a Gràcia amb Aragonès

El candidat d’ERC a l’alcaldia de Barcelona va presumir ahir dels rèdits que tindrà la capital del país gràcies a la pròxima aprovació del pressupost de la Generalitat. En aquesta lògica, Maragall va convidar Junts a fer costat als números de la Generalitat, i ho va fer després de dedicar el matí a passejar pel barri de Gràcia de Barcelona, al costat del president, Pere Aragonès, en un ambient clar de campanya electoral.

Maragall va fer triar la plaça Gal·la Placídia per fer aquestes declaracions, el lloc on acabar la connexió de les línies dels ferrocarrils de la Generalitat a través d’un túnel que arrencarà a plaça Espanya i al qual l’any vinent es destinaran vuit milions d’euros.

El candidat va citar aquesta obra com a exemple del benefici evident per a Barcelona que suposa aprovar el pressupost de la Generalitat. I també va parlar de les partides assignades a l’hospital del Mar, l’hospital de Sant Pau o la construcció d’un nou institut a Vallcarca, amb una suma total de 355 milions d’euros.

Dirigint-se a Junts, Maragall va dir que “estar en contra del pressupost és estar en contra de Barcelona” i hi va afegir que no ha sentit “cap argument objectiu” de JxCat que justifiqui el no als números del govern.

Tot i que Maragall va fer una passejada matinal, per Gràcia amb Pere Aragonès, el president no va prendre la paraula en el moment de fer les declaracions. Instants abans d’arribar a la plaça, els dos líders havien estat visitant el mercat de la Llibertat, on van parlar amb paradistes i clients.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Memòria Democràtica

L’exèrcit oblidat de Robert Capa en seixanta fotos

Barcelona
regne unit

Johnson afirma “amb la mà al cor” que no va mentir deliberadament al parlament sobre el ‘Partygate’

BARCELONA

La ministra Sánchez refusa una cimera pel traspàs de Rodalies

BARCELONA
estat espanyol

La majoria de l’Eurocambra critica la gestió espanyola de la tragèdia de Melilla

barcelona
El ‘brexit’

El Parlament britànic aprova per una gran majoria el ‘fre de Stormont’

barcelona
conflicte bèl·lic a l’est d’europa

Suècia aprova per àmplia majoria al parlament l’entrada en l’OTAN

barcelona
ESTAT FRANCÈS

Macron es manté ferm en la defensa de la reforma de les pensions i del govern

BARCELONA

El jutge envia Albiol a judici per la instal·lació irregular de dues antenes de mòbils

badalona
conflicte bèl·lic a l’est d’europa

Moscou premia els pilots implicats en l’incident amb el dron dels EUA

barcelona