Política

Sis detinguts per la policia espanyola a Ponent en el marc d’una operació contra Arran

Els atribueixen danys a gasolineres i un incendi a les vies del Tren d’Alta Velocitat

La policia espanyola ha detingut aquest dimecres sis militants de l’organització juvenil Arran a les comarques de Ponent. Dos al matí, dos més al migdia i els altres dos a la tarda a l’Eix Comercial de Lleida, segons informa l’ACN.

Alerta Solidària afirma que encara no s’ha pogut accedir als expedients que han motivat les detencions, però que es tractaria d’acusacions per “delictes greus” que van passar fa mesos. Segons informa EFE, es tractaria de danys a gasolineres i un incendi a les vies del Tren d’Alta Velocitat que l’any passat va estar a punt de causar un descarrilament.

Els detinguts, veïns de les comarques del Pla d’Urgell i l’Urgell, han estat traslladats a la comissaria de la policia a Lleida. Una concentració amb una cinquantena de persones s’ha convocat al davant de l’edifici on s’han desplegat els Mossos d’Esquadra per protegir-lo.



Identificar-me. Si ja sou usuari verificat, us heu d'identificar. Vull ser usuari verificat. Per escriure un comentari cal ser usuari verificat.
Nota: Per aportar comentaris al web és indispensable ser usuari verificat i acceptar les Normes de Participació.
[X]

Aquest és el primer article gratuït d'aquest mes

Ja ets subscriptor?

Fes-te subscriptor per només 48€ per un any (4 €/mes)

Som equip es presenta a Riells i Viabrea

RIELLS I VIABREA
conflicte bèl·lic a l’est d’europa

Un grup prorús pirateja la web de l’Assemblea Nacional francesa

barcelona

El tinent d’alcalde cessat de Sabadell està de baixa i no ha renunciat a l’acta de regidor

sabadell
ESCÒCIA

Humza Yousaf succeeix Sturgeon al capdavant de l’SNP

BARCELONA
conflicte bèl·lic a l’est d’europa

Ucraïna ha rebut els 18 “Leopard 2” compromesos per Alemanya

barcelona

El Parlament cita Omella per declarar en la comissió sobre la pederàstia

BARCELONA
pròxim orient

Alta tensió a Israel

barcelona
ISRAEL

Vaga i protestes per frenar la polèmica reforma judicial a Israel

BARCELONA
UNIÓ EUROPEA

Brussel·les expedienta l’Estat espanyol per no aplicar dues excepcions a l’ús del plom

BARCELONA